اشکالاتی که به فانتزیهای جنسی وارد است

 

🔻🔺فانتزی جنسی میتواند هر نوع تصور خطرناک، غیرقانونی، تابو، غیرعملی، منزجر کننده و..باشد. در واقع شما میتوانید ذهن خود را به هر جایی که دوست دارید در عالم تخیلات ببرید و همه این مسائل در دنیای فانتزیها موجه هستند اما اما اما بشرط آنکه مطمئن باشید قرار نیست این افکار تحریک کننده را تبدیل به اقدام و عمل در دنیای واقعی کنید. 

 🔺🔻در صورتیکه با همسر خود صمیمیت جنسی دارید میتوانید فانتزی خود را با او مطرح سازید،اما هرگونه فشار روانی به همسر برای درگیر شدن در فانتزیها و تصور و خیالپردازی همزمان برای مشارکت در برخی فانتزیها مثل سکس گروهی میتواند مخرب رابطه جنسی شما باشد و میل جنسی پارتنر شما رو تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین قبل از اینکه فانتزی خود را با پارتنر خود مطرح سازید همه جوانب کار و خصوصا تمایلات و ظرفیت روانی طرف مقابل خود را در نظر بگیرید. 

 

🔻🔺سوم اینکه در عین حال که خیالپردازی برای افزایش انرژی جنسی، تنوع و بهبود عملکرد جنسی بسیار خوب است اما اگر به شکل اعتیادی و وابستگی درآید، بصورتیکه فرد هرگز نتواند بدون فانتزی و به شکل معمول تحریک شده و مثلا به نعوظ برسد، این یعنی یک جای کار می لنگد و نیاز به مراجعه به  یک سکس تراپیست خوب است.

دکتر بهاره صباغ ابريشمي 

روانپزشک و درمانگر اختلالات جنسي

گروه روانپزشکي ويان

 

                                                           

دکتر بهاره ابریشمی
نویسنده: دکتر بهاره ابریشمی
روان پزشک، روان درمان گر و سکس تراپیست

مشاهده سایر مطالب دکتر بهاره ابریشمی

برچسب ها: مشکلات ارتباط جنسی

 

گروه  تخصصی و فوق تخصصی روانپزشکی ویان
مطب دکتر سامرند سلیمی

مطب سعادت آباد

سعادت آباد. میدان کاج به سمت جنوب. اولین کوچه سمت راست(مقدس یا یازدهم).ورود با خودرو از خیابان پانزدهم . پ 3. و 302. ط 3
02122385679 - 02122385718

مطب میرداماد

میرداماد. میدان مادر. خیابان سنجابی (بهروز). کوچه یکم سمت راست. پ 8 . و 17. ط2
02122904886 - 02122904887


ساعت کاری

شنبه - پنجشنبه :  21-15