• S1
  • ss1
  • ss2

❄️قرص تاخیری وگادول، چیست؟❄️

💥از آنجایی که رابطه جنسی و کلیه مسائل مربوط به آن، از حساسترین و خصوصی ترین بخشهای زندگی انسان است، صحبت از آن اغلب شرم و بار روانی زیادی برای افراد ایجاد می کند. بنابراین نهایت تلاش افراد در این حد است که یا از دوستان نزدیک خود و یا از پرسه زدن هرجایی در اینترنت دنبال پاسخی برای رفع مشکلات خود باشند و خلاصه اینکه تا پای مصرف مواد مخدر برای تسکین موقت مشکل زود انزالی خود می روند اما به سکس تراپیست مراجعه نمی کنند.

💥یکی از مواردی که برای غلبه بر انزال زودرس در وب های فارسی بسیار از آن نوشته اند و تبلیغ شده، وگادول یا وکتادول است. این دارو ترکیبی از صد میلی گرم سیلدنافیل(ویاگرا) و پنجاه میلی ترامادول است،
ترامادول یک داروی مسکن و مخدر و اعتیاد آور قوی است و در دراز مدت منجر به ایجاد وابستگی در فرد می شود واستفاده از آن برای درمان مشکل ساده و قابل حلی همچون انزال زودرس، عین خودزنی است. سیلدنافیل هم که ربطی به درمان انزال زودرس ندارد.

💥جالب است بدانید، وگادول را تا این لحظه هیچ شرکت معتبر دارویی تولید نکرده و توسط هیچ ارگانی تایید نشده، اطلاعات مستند زیادی به زبان انگلیسی در مورد آن وجود ندارد و متاسفانه بیشترین کاربرد آن در بازار ایران است.
قیمت وگادول برای ترغیب خریدار به تهیه محصول و کسب سود بیشتر، اغلب پایین، در نظر گرفته میشود.
وگادول در هیچ داروخانه ای بطور رسمی به فروش نمی رسد و تنها موارد موجود، قرص وگادول هندیست که معمولا بصورت اینترنتی و یا غیرمجاز به فروش می رسد.
برخی سایتهای اینترنتی ادعای خرید و فروش وگادول اصل امریکایی می کنند، در حالیکه ساخت این قرص غیرقانونی و فقط در هند برای صادرات به بازار پرسود ایران صورت می گیرد.

💥درمان اصلی انزال زودرس دارو نیست، رفتار درمانی است و با چند جلسه مراجعه به سکس تراپیست می تواند کاملا رفع شود، بیش از این معطل نکنید...

 

دکتر بهاره صباغ ابريشمي
روانپزشک و درمانگر اختلالات جنسي
گروه روانپزشکي ويان

 

.jpg

دکتر بهاره ابریشمی
نویسنده: دکتر بهاره ابریشمی
روان پزشک، روان درمان گر و سکس تراپیست

مشاهده سایر مطالب دکتر بهاره ابریشمی

برچسب ها: مشکلات ارتباط جنسی

 

گروه  تخصصی و فوق تخصصی روانپزشکی ویان
مطب دکتر سامرند سلیمی

مطب سعادت آباد

سعادت آباد. میدان کاج به سمت جنوب. اولین کوچه سمت راست(مقدس یا یازدهم).ورود با خودرو از خیابان پانزدهم . پ 3. و 302. ط 3
02122385679 - 02122385718

مطب میرداماد

میرداماد. میدان مادر. خیابان سنجابی (بهروز). کوچه یکم سمت راست. پ 8 . و 17. ط2
02122904886 - 02122904887


ساعت کاری

شنبه - پنجشنبه :  21-15