لطفا کمی خلاق باشید!!!

🌲زن و شوهرهایی که در روابط جنسی خلاق نیستند و یا نمی خواهند دست به کارهای تازه ای بزنند دیر یا زود علاقه خود را نسبت به رابطه جنسی از دست داده و یا مبتلا به مشکل جنسی خواهند شد.

🌲 یکی از مهمترین باورهای شناختی غلط در رابطه زوجین این است که؛ رابطه جنسی واقعی تنها دخول است.
تاکید زیاد بر این نگرش می تواند موجب بروز مشکلات و اختلالات جنسی نظیر اختلال نعوظ و یا زود انزالی در مردان و یا اختلال ارگاسم در زنان شده و رابطه جنسی کم شود.

🌲در صورتیکه رابطه جنسی مثل یک سفر به شمال است، سفر و لذت و تفریح آن از لحظه ای که از خانه خارج می شویم شروع میشود و هر اتفاقی که در سفر بیفتد خوب است. اما اگر صرفا استرس رسیدن به مقصد و مکان ویلا و ترافیک جاده و...را داشته باشیم و خود را درگیر اما و اگرها کنیم از زیبایی مسیر و زمان حال لذتی نخواهیم برد و در کل سفر به ما خوش نخواهد گذشت.

🌲داستان رابطه جنسی هم از همین قرار است، هرگاه انتقاد و سرزنش و ارزیابی در رابطه وجود نداشته باشد، به احتمال زیاد آن رابطه در طی زمان لذت بخش تر خواهد بود.
زوجینی که در رابطه جنسی انعطاف بیشتری دارند و باز عمل می کنند؛ باهم بیشتر صحبت می کنند، در کنار هم بازی و شوخی و تفریحات دارند، یکدیگر را بیشتر لمس و نوازش می کنند و به طرق مختلف روابط جنسیشان را به پایان می برند.
ختم رابطه جنسی ممکن است همراه با رسیدن به اوج لذت جنسی باشد یا نباشد، یا با آمیزش و دخول همراه باشد یا نباشد.

🌾🌾خلاصه آن که هر اتفاقی که در رابطه جنسی بیفتد البته با رضایت طرفین، خوب است و بایدها و نبایدها قاتل رابطه جنسی هستند و نباید به آنها دامن زد...🌾🌾

 

دکتر بهاره صباغ ابريشمي
روانپزشک و درمانگر اختلالات جنسي
گروه روانپزشکي ويان

 

                                            khalagh.jpg

دکتر بهاره ابریشمی
نویسنده: دکتر بهاره ابریشمی
روان پزشک، روان درمان گر و سکس تراپیست

مشاهده سایر مطالب دکتر بهاره ابریشمی

برچسب ها: مشکلات ارتباط جنسی

 

گروه  تخصصی و فوق تخصصی روانپزشکی ویان
مطب دکتر سامرند سلیمی

مطب سعادت آباد

سعادت آباد. میدان کاج به سمت جنوب. اولین کوچه سمت راست(مقدس یا یازدهم).ورود با خودرو از خیابان پانزدهم . پ 3. و 302. ط 3
02122385679 - 02122385718

مطب میرداماد

میرداماد. میدان مادر. خیابان سنجابی (بهروز). کوچه یکم سمت راست. پ 8 . و 17. ط2
02122904886 - 02122904887


ساعت کاری

شنبه - پنجشنبه :  21-15